ÁSZF

ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az Általános szerződési feltételek tartalmazzák a weboldalon kristalytakaritas2000.hu üzemeltetett szolgáltatás használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.

A Weboldalunk által nyújtott bármely szolgáltatás igénybevételével a felhasználó magára nézve kötelezőnek fogadja el a jelen Általános szerződési feltételeket. A jelen ÁSZF-nek ily módon való elfogadása egyben azt is jelenti, hogy a felhasználó (ügyfél) kötelezettséget vállal arra, hogy az ÁSZF-nek változásait nyomon követi. Amennyiben a felhasználó az ÁSZF-eket nem fogadja el, úgy nem jogosult a Weboldalunk használatára, illetve a Weboldal által nyújtott illetve kínált szolgáltatások kérésére és igénybevételére. A Kristály Takarítás 2000 jogosult a jelen ÁSZF-et bármikor - és akaratának megfelelően egyoldalúan módosítani. A módosított rész illetve részek az új ÁSZF hatályba lépésének napja az a nap, amikor a módosított ÁSZF publikálásra kerül a Weboldalon.

Üzemeltető adatai:

Trencsányi Patrik EV

Adószám: 48258191-1-37

Telefonszám: +36 20 215 1655

Email cím: kristalytakaritas2000@gmail.com

Alapvető rendelkezések

1.1. A jelen dokumentumban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen dokumentum értelmezésére a magyar jog az  irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (továbbiakban: Ptk.) és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló - 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók. A szolgáltató weboldalán ad tájékoztatást

1.2. Jelen dokumentum visszavonásig hatályos.

Igénybe vehető szolgáltatások körének bemutatása

2.1. Az Üzemeltető a https://kristalytakaritas2000.hu internetes cím alatt bárki számára elérhető szolgáltatást (továbbiakban: Szolgáltatás) üzemeltet azzal a céllal, hogy a takarítási szolgáltatást igénylő ügyfeleket (továbbiakban: Felhasználó) összekösse a takarítási szolgáltatást végzővel (továbbiakban: Takarítási szolgáltató) aki takarítási szolgáltatást nyújt a Felhasználónak.

Szolgáltatás igénybevételének technikai lépései

3.1. A takarítási szolgáltatás nyújtása céljából a Szolgáltató a Weboldalon a Felhasználó részére elérhetőséget biztosít, amelyen keresztül tud szolgáltatást rendelni!

 

3.2. A felhasználó telefonon,e-mailben, vagy szöveges üzenet formájában közvetlenül a weboldalon keresztül tud személyes konzultációt kezdeményezni, amely után megbeszélés szerint veszi igénybe a szolgáltatást!

 

Díjazás

4.1. A megbeszélt és leadott takarítási szolgáltatás ellenértékének kiegyenlítése az alábbiak szerint történhet: Helyszíni készpénzes kifizetés vagy igény szerint Banki átutalással.

4.1.2 A szolgáltatási díjak megváltoztatásának jogát az Üzemeltető fenntartja. A megváltozott díjakat az Üzemeltető előzetesen közli elektronikus felületein, amelyek az alábbiak lehetnek: Facebook oldal ,E-mail üzenet (Stb..) A továbbiakban az adott helyszin megtekintése alkalmával a díjak szükség esetén (szennyezettebb ingatlanok a megbeszéltek és leadott információkhoz képest) változtathatóak!

Számlázás

5.1. A takarítási szolgáltatás elvégzését megelőzően vagy azt követően a takarítási szolgáltató a takarítási szolgáltatásról számlát bocsát ki a Felhasználó részére. (Ezt általában a munka elvégzését követően azonnal, elektronikus úton az e-mail címére küldjük)

5.1.2. A Takarítási szolgáltató egyéni vállalkozó vagy cég.

Kárfelelősség, panasz 

6.1.  A Takarítási Szolgáltató teljes körű felelősséget vállal mindennemű kárért, amelyet okoz a Felhasználónak.

6.3. A Takarítási Szolgáltatás végén az átadásnál jelezheti a Felhasználó a szolgáltató felé, hogy a szolgáltatással nem elégedett, kifogásolhatja annak minőségét. Ebben az esetben alábbiak szerint köteles eljárni a Takarítási szolgáltató: A kifogásolt takarítási szolgáltatásokat elfogadható szinten kijavítja. Ezt követően újra átadja a Felhasználónak.

6.3.1. Az Üzemeltető ebben az esetben nem számít fel újabb, a foglalásban szereplő szolgáltatási díjat ügyfél részére (így nem kerül kifizetésre újabb díj a takarítási szolgáltatásért a takarítási szolgáltató részére).

6.3.2 A szolgáltató az átadás és a helyszín elhagyása után semmilyen felelősséget és kártérítést nem vállal.

A takarítási szolgáltató kötelezettségei

7.1. Az ajánlatnak megfelelően végzi el az igényelt takarítási szolgáltatást.
7.2. Az igényelt szolgáltatást maximális mértékű odafigyeléssel, szakértelemmel végzi el, a legjobb tudása és képessége szerint.
7.3. Megtesz minden szükséges óvintézkedést a felhasználó illetve megrendelő tulajdonának az elvesztése és/vagy sérülése ellen.
7.4. Az igényelt ajánlat alapján a felek által kívánt végeredménynek megfelelő módon nyújtja a takarítási szolgáltatást.
7.5. Takarítási szolgáltatás nyújtását követően a takarítási szolgáltatásról számlát ad az ügyfél ill. Felhasználó részére.

 

Felhasználó kötelezettségei

8.1. Megtesz mindent annak érdekében, hogy a takarítási szolgáltató hatékonyan elvégezhesse az igényelt takarítási szolgáltatásokat a kiadott ajánlásnak megfelelően.
8.2 Biztosít a helyszínen hideg meleg vízvételi helyet, szennyvíz leengedő helyet.

Az Igényelt Szolgáltatások törlése a takarítási szolgáltató által

9.2.1. Amennyiben a takarítási szolgáltató nem képes teljesíteni egy elfogadott ajánlást, akkor azt a lehető leghamarabb köteles közölni az ügyféllel!

Weboldal használatával kapcsolatos kérdések

10.1 Felhasználó a Weboldal használata során a jóhiszeműség és a tisztesség követelményeinek megfelelően, 

a vonatkozó jogszabályi előírások tiszteletben tartásával köteles eljárni. Következésképp a Weboldalt nem használhatja jogsértő
tartalmak, számítógépes vírusok terjesztésére, vagy jogosulatlan adatgyűjtésre.

10.2 Felhasználó hozzájárul ahhoz, hogy az általa a Weboldalra feltöltött tartalmakat Üzemeltető felhasználja, többek között szerkessze, átalakítsa, másolja, terjessze.
10.3 Amennyiben Üzemeltető tudomására jut bármilyen, az Felhasználó általi szabálytalan és vagy jogellenes felhasználás, úgy jogosult az Felhasználó igényét felfüggeszteni, illetve adott esetben törölni.

Záró rendelkezések

12.1. Jelen Megállapodás elválaszthatatlan részét képezi az Adatvédelmi szabályzat.
12.2. Az Üzemeltető jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket bármikor módosítani.

Üzenjen nekünk és a lehető leghamarabb válaszolunk:)